tiistai 3. elokuuta 2021

Taidennäyttelyyn maalaus Bulgariasta

 


Taidenäyttelyyni maalaus Bulgariasta

Olen muuttanut Kalajoen historiaa käsittelevän taidenäyttelyni nimen Erkki Ahon taidenäyttelyksi. Kun pyysin Kalajoen kaupungilta tukea Kalajoki-näyttelyyni, niin sain sivistystoimenjohtajalta tiedokseni Kalajoen kaupungin vastauksen. Sen mukaan Kalajoen kaupunki ei tue eurollakaan Kalajoki-näyttelyä, koska se ei ole tilannut Kalajoki-näyttelyä.

Taidenäyttely on osa 26 vuotista Suomen viranomaisten suorittamaa tällä hetkellä 26 vuotta kestänyttä  kidutustani. Olen joutunut pakenemaan Suomesta viranomaisrikollisuutta ja olen joutunut hakemaan poliittista turvapaikkaa Euroopan Unionilta ja Bulgarian valtiolta.

Pyydän poliittista turvapaikkaa Bulgarian valtiolta

http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2019/11/from-erkki-aho-sent-fridayoctober-18.html

Taidenäyttelyni täydentyy maalauksella Bulgariasta. Maalauksessa on kolme kansallispukuista bulgarialaista naista. Tämä maalaus muistuttaa minua ja Suomen viranomaisia Suomen virkamafian toiminnasta. Minun oli lähdettävä maanpakoon Bulgariaan, koska lentoliput olivat halvat ja sain eräältä tuntemattomalta henkilöltä matkalippurahat lahjana ja avustuksena oikeustaistelussani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti